بکارگیری ظرفیت رسانه ملی برای برندسازی جشنواره «پاییز هزار رنگ»

عبدالرضا دادبود در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» در خصوص برگزاری جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان، اظهار کرد: جشنواره هزار رنگ از هفتم تا نهم آذر در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ستادی به همین منظور در شهرداری تشکیل شده و در آن افرادی از سازمان، اعضای شورای شهر، علاقمندان خارج از مجموعه شهرداری و کارشناس مختلف حضور دارند.

دادبود افزود: در حال مذاکره با دستگاه های مختلف از جمله اصناف برای کمک در «جشنواره خرید» و میراث فرهنگی برای تخفیف در هتل ها و رستوران ها و غیره هستیم.

وی با بیان این که پیگیر مشارکت گرفتن از دستگاه های مختلف هم هستیم، تأکید کرد: ولی بیشتر برنامه ریزی ها و هزینه های جشنواره بر دوش شهرداری و ستاد جشنواره است.

شهردار گرگان در خصوص برندسازی گفت: بیشترین تمرکز را برای رسانه ملی انجام می دهیم که امیدواریم آن را به همه بشناسانیم.

دادبود گفت: مستنداتی ساخته شده و جشن ها و قسمت های مختلف جشنواره از برخی از شبکه های سراسری بخش خواهد شد.

وی با بیان این که از مهمانان ملی مانند بازیگران و مجریان برای حضور در جشنواره دعوت خواهد شد، اضافه کرد: همچنین به دلیل اهمیت پرداختن به مباحث فرهنگی و اجتماعی از سفرای چند کشور هم برای شرکت در این جشنواره دعوت شده است.

قسمت های مختلف جشنواره

شهردار گرگان اظهار کرد: برنامه های مختلفی برای برپایی این جشنواره از جمله مسابقه عکاسی و مسابقه فیلم کوتاه با موضوع پاییز هزار رنگ که در سطح ملی برگزار خواهد شد، در نظر گرفتیم.

وی افزود: مسابقات کاردستی برای کودکان، همایش دوچرخه سواری، رالی خانوادگی به صورت ملی بخش دیگری از برنامه‌های این جشنواره است.

دادبود بیان کرد: تور گرگان‌گردی و بازدید از بافت تاریخی گرگان را در ایام این جشنواره خواهیم داشت و بازی‌های بومی و محلی، ورزش باستانی، پخت کیک بزرگ ویژه پاییز هزار رنگ، ایجاد گذرگاه‌های ورزشی و فرهنگی در پارک جنگلی النگدره هم در این ایام اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازارچه صنایع دستی و جشنواره غذا هم در جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان اجرا خواهد شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: برنامه‌های جشنواره پاییز هزار رنگ در کل گرگان انجام خواهد شد اما تمرکز برنامه‌ها در پارک جنگلی النگدره خواهد بود و جشن ویژه این جشنواره هم در پارک جنگلی النگدره اجرا می‌شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.