ترویج سبک زندگی قرآنی دغدغه رهبری و نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرنگارمهر، حسن سلمانی  پیش ازظهر دوشنبه درگردهمایی مدیران و فعالان قرآنی با اشاره به اهمیت سبک زندگی قرآنی گفت: سازمان دارالقرآن استان در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی کارگاه هایی  با حضور اساتید برجسته از تهران  برگزار شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد سه کارگاه یک و سه روزه سبک زندگی قرآنی در زمینه مباحث روان شناسی و دینی درسطح شهرستان برگزار کردیم که بازخورد ۹۸ درصدی آن نشان دهنده نیاز امروز جامعه به این موضوعات و اهمیت بسیار بالای آن است.

سلمانی با بیان اینکه امروز دغدغه رهبری سبک زندگی قرآنی و ترویج آن است، اظهار داشت: سازمان دارالقرآن  اقداماتی در این زمینه انجام داده از جمله آن، انجام کار پژوهشی، تربیت مربی سبک زندگی قرآنی و برگزاری کارگاه های سبک زنگی قرآنی است.

رئیس اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه های سبک زندگی قرآنی در پایان آذرماه امسال خبرداد، وافزود: بیشتر تلاش ما این است اساتید و معلمین قرآنی تربیت کنیم  و رویکرد ما حمایت ازموسسات و خانه های قرآن است.

وی با بیان اینکه با صرف هزینه ۲۰ میلیون تومانی  ۱۰تا ۲۰ داور قرآنی در استان تربیت کردیم، گفت: رویکرد ما تربیت داور نمونه استانی است اگرچه این هدف ما هزینه براست اما  با این کار زیر ساخت های استان تقویت خواهد شد چرا که متاسفانه ما در استان نه داور برای مسابقاتمان و نه مربی متخصص برای آموزش قرآن داریم.     

رئیس اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: از دیگر برنامه های ما در سازمان دارالقرآن ارائه  مدرک به حفاظ قرآن است که کار بسیار مهمی  است و توانستیم جایگاه سوم را در سطح کشور بدست آوریم.

وی با اشاره به گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال به دلیل اهمیت این موضوع آن را زودتر از سال های قبل شروع کردیم و زیرا دشمنان ما فکر می کردند که نظام جمهوری اسلامی تا قبل از چهل سالگی از بین خواهد رفت و معتقدند نظامی که به چهل سالگی رسید یقینا پایه های آن محکم تر می شود و می تواند در آینده موفق تر باشد.

 سلمانی با بیان اینکه بزرگداشت انقلااب اسلامی تنها مختص دهه فجر نیست، افزود: ما  از این هفته  پرداختن به این مهم را در دستور کار قرار داده و در هفته وحدت  پر رنگ تر دنبال خواهیم کرد چرا که  در زنده نگه داشتن انقلاب باید وظیفه ما است و نباید بگزاریم که دشمن موفق شود و باید با جدیت در این زمینه اطلاع رسانی وکار شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.