عضویت رایگان کتابخانه های ورامین در هفته کتاب و کتابخوانی

محمد رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» بیان داشت: در هفته کتاب و کتاب خوانی عضویت در تمامی کتابخانه های این شهرستان به طور رایگان انجام می شود و قابل ذکر است تنها با عضویت در یکی از کتابخانه ها می توان از خدمات کتابخانه های دیگر در سطح شهرستان و حتی در سراسر کشور بهره برد.

کریمی ادامه داد: ۷ باب کتابخانه در شهرستان ورامین وجود دارد و ۹۱ هزار نسخه کتاب در کتابخانه های شهرستان موجود و قابل دسترسی است.

وی به انواع خدمات کتابخانه ها اشاره کرد و افزود: دسترسی به فضای مطالعه، دسترسی به بخش های ویژه کودک و نوجوان، استان شناسی و دفاع مقدس، برگزاری جلسات تخصصی نقد و بررسی کتاب بخشی از خدماتی است که کتابخانه ها ارایه می کنند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی ورامین گفت: ثبت نام از جانبازان، ایثارگران، همسر و فرزندان شهدا، اعضا فعال بسیج، کلیه بازنشتگان ارگان های دولتی، معلولان، خردسالان و افراد تحت پوشش کمیته امداد کاملا رایگان می باشد.

کریمی بیان داشت: کلاس های آموزشی قرآن، نهج البلاغه، شاهنامه خوانی و داستان نویسی، حضور در مدارس شهرستان و برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای با هدف به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده، قصه گویی برای کودکان و نوجوانان در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان از جمله اقداماتی است که در هفته کتاب و کتابخوانی انجام می شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.