مقابله با سرقت و قاچاق سلاح در برنامه امسال نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در ابتدای ورود به فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان اظهار کرد: در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ هستیم هر چند مردم به جهت شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی در سال ۱۳۹۹ داشتند که ان‌شاءالله با مصادف شدن آغاز سال با اعیاد شعبانیه روزهای خوبی برای آن‌ها آرزومندیم.

وی افزود: امروز ما آمده‌ایم به همکاران خود خدا قوتی بگوییم به پاس اینکه همه ساله از راهیان نور میزبانی می‌کردند اما امسال برای سلامتی مردم در شهرها و جاده‌ها محدودیت‌های کرونایی را کنترل می‌کنند، البته در استان خوزستان با توجه به شرایط، بعضی شهرها قرمز و نارنجی هستند که این، بار ماموریت‌ها را بیشتر می‌کند با این حال خوشحالیم که در این لباس مقدس، لقب خادم مردم را داریم.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ خوشبختانه نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها موفق عمل کرد و علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و تهدیدات و فتنه‌های بیرونی که توسط استکبار جهانی و ایادی داخلی آن به وجود آمد، هوشمندانه عمل کرد.

سردار رضایی افزود: یکی از دغدغه‌های مردم، امنیت است که نیروی انتظامی در این رابطه در حوزه مقابله با سرقت و  قاچاق سلاح اقدام جدی انجام داده و ان‌شاءالله امسال هم این را در برنامه خود خواهد داشت. در حوزه مقابله با کسانی که مخل نظم و آرامش جامعه بودند و اوباشگری و مردم آزاری می‌کردند نیز با اقتدار عمل کرد.

وی تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی بنا بر فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ماموریت‌ها مقابله مقتدرانه با قانون‌شکنان و با رافت در خدمت به مردم در سال ۱۳۹۹ بود که ان‌شاءالله این مسیر ادامه خواهد داشت تا بتوانیم وظیفه خود را بر اساس قانون و رهنمودهای معظم له در کشور انجام دهیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.