ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در کرمانشاه

حسن موحد در گفت‌وگو با خبرنگار «تاریخ ما» اظهار داشت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای مقاومت و دفاع مقدس، مصاف صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اصلاح الگوی مصرف آب و ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب در استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به حضور در جشنواره می توانند آثار خود را در قالب عکس، موشن‌گرافی، خبر، گزارش، کاریکاتور، فیلم، نماهنگ و انیمیشن به دبیرخانه این سازمان ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای آغاز ثبت‌نام تا کنون ۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کردند که پس از اتمام زمان ارسال آثار داوری انجام و آثار برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی گفت: پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا پایان آبان‌ماه بود که به دلیل اسقبال علاقهمندان مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ماه تمدید شد.

موحد گفت: اداره آبفا، بنیاد حفظ آثار، آستان قدس رضوی استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد، سپاه، مخابرات، بانک رفاه و بانک رسالت دستگاه‌های حامی این جشنواره هستند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.