اقتدار بسیج سربلندی کشور در همه امور را موجب شده است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت‌الاسلام علی خاتمی ظهر چهارشنبه در دیدار شماری از سپاهیان و نمایندگان بسیج استان زنجان، بابیان اینکه بسیج در همه برهه‌ها تکیه‌گاه اصلی انقلاب اسلامی بوده و توانسته مسئولیت‌های محوله‌ را در طول چهار دهه گذشته به خوبی انجام دهد، افزود: بسیج همواره به‌عنوان یک نیروی مردمی توانسته انقلاب اسلامی را در همه ابعاد در طول چهل سال گذشته پشتیبانی کند.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که چتر بسیج در سراسر ایران اسلامی گسترده است، هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد، تصریح کرد: بسیج با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود ازجمله ایمان، اخلاص، شجاعت، ایثار، دشمن‌شناسی و سبقت گرفتن در انجام اعمال خوب، توانسته خود را به‌عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب اسلامی مطرح کرده و ما امروز به عینه تاثیر بسیج را در همه ابعاد شاهد هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان  و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم اوج نمود بسیج را بازگو کنیم، بی‌تردید این اوج در دوران دفاع مقدس متبلور شد، افزود: بسیج نه تنها در زمان جنگ سخت، بلکه در برهه کنونی که با جنگ نرم مواجه هستیم نیز توانسته با شایستگی وارد میدان شده و در این زمینه نیز موفق عمل کند.

خاتمی افزود: بسیج در چند دهه گذشته در همه عرصه ها وارد کار شده و فعالیت های خوبی را هم در مناطق محروم انجام داده است.

وی تصریح کرد: بسیج  باید امروز بیشتر از گذشته برای استقلال و امنیت کشور تلاش کند چرا که بسیج ظرفیت های بسیار خوب و بالایی دارد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.