پردیس علامه طباطبایی رتبه اول سلامت دانشجویان در استان بوشهر

عبدالرضا عرب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «تاریخ ما» اظهار داشت: براساس شاخص سلامت جوانان و دانشجویان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر پردیس علامه طباطبایی، دانشگاه نخست در میان دانشگاه های استان بوشهر شد.

وی افزود: براساس گزارش مرکز بهداشت شهرستان بوشهر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با رشد ۱۶ درصدی بالاترین شاخص ارتقای سلامت جوانان و دانشجویان را در بین دانشگاه های استان در سال گذشته را کسب کرد.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی گفت: با همکاری مشاور پردیس و دانشجویان سفیر سلامت در دانشگاه و برگزاری دوره های مختلف و نیز کارگاه های آموزشی توسط مشاوران و اساتید روان شناسی پردیس این امتیاز نصیب این پردیس دانشگاهی شده است.

عرب زاده تصریح کرد: در همین راستا در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ نیز طرح سفیران سلامت در پردیس های دانشگاهی دختران و پسران دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اجرا خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: سعی داریم در سال تحصیلی جاری درصد ارتقای شاخص سلامت جوانان و دانشجویان را بالاتر برده و زمینه رشد و تعالی سلامت روحی و روانی دانشجویان را فراهم آوریم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی گفت: به زودی نیز در این پردیس دوره بهداشت و کمک های اولیه توسط کارشناسان جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار خواهد شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.