دومین همایش سراسری اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، آرش نقشبندی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری دومین همایش سراسری اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم در عرصه عمل و قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و اظهار داشت: این همایش در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۷ و ۸ آذر ماه در شهرستان پاوه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردم در بحث مالیات همواره با مشکلاتی مواجه هستند که اداره امور مالیاتی سعی و تلاش خود را بکار گرفته که عدالت کاری را در این راستا انجام دهد.

دبیر دومین همایش سراسری اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم در عرصه عمل و قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: : جهت برگزاری این همایش تلاشهای بسیاری صورت گرفت و یک کارگروه آسیب شناسی مالیاتی در سطح شهرستان پاوه تشکیل شد.

نقشبندی خاطر نشان کرد: بر اساس این آسیب شناسی بزرگترین چالش در خصوص امور مالیاتی، عدم آگاهی مردم از قوانین مالیاتی بود لذا این همایش جهت بصیرت افزایی مردم در این خصوص در این شهرستان برگزار می شود.

وی اشاره ای به محورهای این همایش داشت و یادآور شد: براساس نتایج آسیب شناسی این محورها اعم از فرآیند اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم، جرم مالیاتی، تراکنش های مشکوک بانکی، قانون مالیات بر ارزش افزوده و معافیت های مالیاتی هستند.

دبیر اجرایی این همایش ادامه داد: همچنین در این همایش آئین گرامیداشت روز حسابدار و کارگاه آموزش تخصصی حسابداری جهت فعالیت در بازار کار برگزار می شود.

نقشبندی اظهار داشت: قاسم پناهی قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور، شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و علی محمدی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از سخنرانان این همایش هستند.

کوروش سهرابی رئیس گروه حسابرسی مالیات بر ارزش افزوده استان کرمانشاه هم در ادامه این نشست عنوان کرد: برگزاری این همایش بر بصیرت مردم می افزاید و بدون شک بیشترین سود را متوجه آنها می کند.

وی افزود: پس از اعمال تحریم ها تمرکز دولت بر وصول مالیات ها است که بتواند درآمدی پایدار و جایگزین درآمدهای نفتی داشته باشد.

سهرابی یادآور شد: اقتصاد زیرزمینی سبب کاهش درآمدهای دولت و در نتیجه کاهش کیفیت و کمیت خدمات عمومی ارائه شده توسط دولت می شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.