ضبط ۳۵ درصد از «خاک گرم» به اتمام رسید

به گزارش سایت «تاریخ ما» به نقل از سیما فیلم، فریبا بانک توکلی تهیه‌کننده سریال «خاک گرم» درباره روند تصویربرداری این مجموعه گفت: از پانزدهم مهرماه تصویربرداری «خاک گرم» با نام قبلی‌ «تردید» را در منطقه کرمان شروع کردیم و تاکنون ضبط ۳۵ درصد از این مجموعه به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: این روزها در ارگ قدیم بم مشغول کار هستیم و تا چهار ماه آینده در لوکیشن‌های مختلفی در کرمان، بم، راین و فهرج تصویربرداری داریم.

بانک توکلی تاکید کرد که تدوین این مجموعه به‌ طور همزمان با ضبط، توسط مانی سنجری انجام می‌شود.

این تهیه‌کننده زمان پخش «خاک گرم» را بنا بر خواست گروه فیلم و سریال شبکه یک دانست و افزود: « شبکه، پخش این مجموعه را اواخر سال ۹۷ اعلام کرده است که کار تا آن زمان آماده می‌شود اما به نظرم بهترین زمان پخش این مجموعه پس از تعطیلات نوروز است.

مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک با موضوع میراث فرهنگی ایرانیان ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان سریال آمده است: مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان‌شناسی دعوت به همکاری می‌شوند که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می‌شوند …

بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، علی‌محمد رادمنش، فرزاد باقری، رحمان باقریان، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام‌آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی و محسن افشار در این مجموعه بازی می‌کنند.

عوامل اصلی« خاک گرم » عبارتند از تهیه‌کننده: فریبا بانک توکلی، کارگردان: جواد ارشاد، نویسنده: سمانه نامدار، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، تصویربردار: عزت عزیزی، طراح گریم: فرانک گلنوش، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: روح‌الله ظریف، دستیار دوم کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جمال دهقان، طراح صحنه و لباس: حسن علیزاده، مدیر تدارکات: علیرضا کفایتی، امور مالی: امیر جعفری، دستیاران تولید: صادقی، حشمتی، وحید زاده، طاهری نژاد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.