بسیج در خط مقدم دفاع از مظلوم و الگوی انسانیت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت بسیج و خدمات گسترده این شجره طیبه در عرصه های مختلف نظام از ابتدای تاسیس تا کنون اظهار کرد: بسیجی باید در تمام بخش ها دغدغه مند باشد و برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام بردارد.

حجت الاسلام یعقوبی بسیج را الگویی برگرفته از اعتقادات و ارزش های انسانی و اسلامی دانست که هر کسی در هر سنگری با بهره گیری از این الگوی عظیم ضمن دشمن شناسی به کشورش خدمت کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از برخی حرکات هنجارشکنانه در برخی دانشگاه ها، بیان کرد: دانشگاه مرکز علم آموزی و پژوهش است و برخی اختلاط دختر و پسر و بی حرمتی ها به ساحت دانشگاه و دیگر دانشجویان سبب شد که استعفایم را از هیئت امناء یکی از دانشگاه ها اعلام کنم.

امام جمعه بجنورد همچنین برخی جا به جایی های مدیران به ویژه تودیع و معارفه خبرساز یکی از ادارات را در استانی که در جا به جایی  مدیران رکورد دار است طبیعی دانست و گفت: کاش صداوسیما مجددا خبر بحث برانگیز تودیع و معارفه را پخش نمی کرد.

خطیب نماز جمعه بجنورد در ادامه با تبریک ولادت پیامبر(ص) مهرودوستی، وحدت امت اسلامی را خار چشم دشمنان دانست.

وی با اشاره به خوش خدمتی های برخی کشورهای منطقه به استکبار به ویژه ایلات متحده امریکا گفت: بسیاری از مشکلات جهان اسلام با وحدت و همراهی دولت های اسلامی قابل حل است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.