فرصت‌های سرمایه‌گذاری یزد باید جهت‌دهی شود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، علی زینی‌ وند در نشست بررسی عملکرد مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد با اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان یزد در زمینه سرمایه گذاری بسیار است اما این فرصت‌ها باید به سرمایه گذاران معرفی شود، اظهار داشت: شرایط باید به نحوی فراهم باشد که در سرمایه‌گذار، رغبت به سرمایه گذاری ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه و توان اقتصادی در بخش های مختلف استان بر توانمندسازی مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد و تبدیل آن به یکی از پایگاه های مهم گفتمان سازی اقتصادی در کشور تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خاطرنشان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بر مبنای ظرفیت قانونی و نیازهای پیش رو شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: رسیدن به گفتمان واحد در موضوع سرمایه گذاری، مرکزیت بخشیدن به ملاقات های خارجی در این حوزه، شناسایی و جهت دهی فرصت های سرمایه گذاری توسط این مرکز پیگیری می شود و برای تحقق نتایج بهتر باید آسیب شناسی و تقویت توانمندی ها صورت گیرد.

زینی وند اظهار داشت: فراهم ساختن زمینه برای تقویت پایگاهی در مسیر فرصت یابی و جذب توان اقتصادی در بخش های مختلف، استان را از فعالیت های پراکنده دور ساخته و به سمت توسعه پایدار و مبتنی بر کسب و کارهای پویا هدایت می کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت های خوبی در حوزه جذب سرمایه گذاری صورت گرفته است، عنوان کرد: اما اغلب این فعالیت ها به صورت پراکنده بوده و در مواردی نیز به نتیجه مطلوبی نرسیده بنابراین لازم است فعالیت‌ها در حوزه جذب سرمایه گذاری متمرکز شود.

زینی وند، بهترین مرکز برای متمرکز کردن فعالیت ها در حوزه جذب سرمایه گذاری را مرکز خدمات سرمایه گذاری ذکر کرد و یادآور شد: باید از این مرکز به بهترین نحو ممکن استفاده مطلوب برد و آن را در سطح ملی معرفی کرد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.