مدیران استان فارس در موضوع جذب اعتبارات دولتی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، یدالله رحمانی عصر شنبه در شورای برنامه ریزی استان فارس افزود: روز مجلس یادآور تلاش ها و مجاهدت های شهید مدرس است که امیدوارم همه بتوانیم دیدگاه های شهید مدرس را در مدیریت ها بکار بگیریم.

وی ادامه داد: دولت طی سال های گذشته با توجه به محرومیت ها در بخش تامین منابع روند منفی رشد اقتصادی را مثبت کرد و در بودجه سال ۹۸ این تدابیر به شکل روشن دیده شده است.

سرپرست استانداری فارس یادآور شد: باید در غالب سازماندهی مناسب از فضای بودجه ای کشور بهترین استفاده را داشت که به همدلی تمامی دستگاه های استان بستگی دارد.

رحمانی افزود: ۱۵۸ پروژه نیمه تمام ملی داریم که باید با پیشنهاد دستگاه های متولی وارد بحث تامین اعتبار شود و در موضوع دیگر مدیران دستگاه ها علاوه بر اینکه پیشنهادات را به وزارتخانه می دهند به نمایندگان نیز ارائه کنند.

وی تصریح کرد: منابع دولتی قابل توجه نیست اما همین اندک را نیز نمی توانیم جذب کنیم که این رفتار جای نگرانی دارد و باید آسیب شناسی کنیم.

سرپرست استانداری فارس ادامه داد: در موضوع بافت فرسوده دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در خصوص تخصیص ۳۰ درصد اقدام کنند.

رحمانی در خصوص شورای عالی آب نیز گفت: طرح های پیشنهادی باید هرچه سریعتر ارائه شود زیرا در حال حاضر وضعیت آب از جمله مشکلات بزرگ استان فارس است.

وی یادآور شد: سال حمایت از کالای ایرانی است که نباید مشکلات امروز باعث فراموش شدن این مهم باشد و نیازهای دستگاه های اجرایی باید از داخل استان تامین شود.

سرپرست استانداری فارس تاکید کرد: کاهش نرخ تمام شده و کیفیت کالاهای تولیدی باید مدنظر باشد که مهمترین اقدام برای حمایت از کالای ایرانی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.