رسانه ها جریان وصل گروههای مختلف باشند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»،  احمد حسین زادگان صبح یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل و صداو سیمای استان مازندران با اشاره به تعامل مطلوب مدیرکل قبلی صدا و سیمای استان اظهار داشت: در شرایط حساس اجتماعی و سیاسی قرار داریم و باید از ظرفیت رسانه برای پیگیری مطالبات عمومی و مردمی بهره بریم.

وی افزود: صدا و سیما می تواند با آسیب شناسی مطالبات مردم را پیگیری کند و کمبود و نارسایی های دستگاه های اجرایی را به درستی اطلاع رسانی کنند.

وی مهمترین اولویت را در شرایط کنونی افزایش سطح رضایتمندی جامعه بیان کرد و گفت: صدا و سیما به عنوان روابط عمومی نظام اسلامی باید در افزایش رضایتمندی گام بردارد زیرا رسانه یک ضلع توسعه به شمار می رود.

حسین زادگان، با تاکید براینکه باید همه وحدت و همدلی داشته باشیم تصریح کرد: صدا و سیما می تواند جریان وصل گروههای مختلف باشد و این مسئله ضرورت امروز جامعه است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ابررسانه هاف فضای مجازی و شبکه های مجازی رقبای اصلی صدا و سیما هستند گفت: دشمن تلاش دارد تا مردم را ناامید کند از اینرو صدا و سیما باید مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما رسانه بزرگی است از مدیرکل جدید صدا و سیمای استان خواست تا تعامل مطلوبی برای انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی داشته باشند و با تحلیل عالمانه مشکلات موجود جامعه و ظرفیت های مهم استان مازندران را منعکس کند.

در این مراسم از تلاش های علی صادق مقدسی مدیرکل قبلی صدا و سیمای مازندران تقدیر و هادی ابراهیمی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.