خدشه‌دار شدن اعتماد مردم به ورزش مولد آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، بهرام آقاخانی ظهر یکشنبه در همایش علمی مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه اعتماد مردم به ورزش کمتر شود، حرکت به سمت وسوی سلامتی جسمی و روانی و دستیابی به جامعه آرمانی نیز با آسیب‌های متعددی همراه خواهد شد.

وی افزود: تعامل دوسویه‌ای بین مدیران باشگاه‌ها و مجموعه‌ مدیریتی ورزش استان نیازمندیم و تا زمانی که هماهنگی و انسجام لازم بین این بخش‌ها صورت نپذیرد، در بسیاری ازاهداف درنظر گرفته شده با شکست‌های جبران‌ناپذیری مواجه خواهیم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: نقش و ارزش مربیان ورزشی در رشد و بالندگی جامعه هم‌طراز با معلمان بوده و این موضوع قداست و اهمیت کار مربیان را بیش از پیش نشان خواهد داد.

آقاخانی اضافه کرد: غرق‌شدگی اخیر دو نفر در استخر باعث تاثرخاطر جامعه بزرگ ورزشی استان شده و با تشدید نظارت‌ها و ضرورت توجه مدیران ورزشی به فراهم آوردن شرایط مناسب باید مانع از بروز هر گونه حادثه ناگوار شد.

وی یادآور شد: اماکن ورزشی نباید فعالیت‌های خود را معطوف به حوزه ورزش قهرمانی کنند و از نقش مهم توجه به مباحث فرهنگی نباید غافل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مسئولیت هرگونه حادثه و زیرپاگذاشته شدن قوانین در ابتدای امر متوجه مدیر مجموعه بوده و ضرورت تامین امکانات استاندارد و  بهره مندی از مربیان و کادر آموزش دیده را خواهد طلبید.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.