ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، جلیل بالایی ظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا و عشایر از امروز ۱۶ فروردین ماه اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در ششمین شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

وی به نحوه ثبت نام داوطلبان اشاره کرد و افزود: داوطلبان عضویت در ششمین شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز، پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها اقدام به ثبت‌نام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: داوطلبان باید پیامکی مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب را از سرشماره v.Keshvar دریافت کنند، داوطلبان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به بخشداری از ساعت هشت صبح لغایت ۱۸ با دریافت رسید ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه در این انتخابات یک هزار و ۷۵۴ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ هستند، گفت: ۱۷ روستا در استان کرمانشاه بالای یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت داشته که شوراهای پنج‌نفره خواهند داشت، یک هزار و ۷۳۷ روستا دارای شورای سه‌نفره خواهند بود.

به گفته بالایی در صورت به حدنصاب رسیدن ثبت‌نام افراد در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری، پنج هزار و ۲۹۶ نفر به عضویت شوراهای شهر و روستا در استان کرمانشاه درخواهند آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.