بهترین بازی کاله و بدترین بازی گنبد بود/ به آسیب‌شناسی نیاز داریم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما»، درباره بازی هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مقابل تیمِ صدرنشین شهرداری ورامین گفت: تیم ورامین صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد، این هفته نیز از شرایط خوب میزبانی برخوردار است. تیم ما تا پایان هفته دهم نشان داده در خارج از خانه بد بازی نکرده است. امیدوارم تیم ورامین را در خانه شکست دهیم. پس از شکست مقابل کاله، روی نقاط ضعف و قوت خود کار کرده‌ایم و به دنبال جبران شکست هفته پیش هستیم.

احد ارمشی در ادامه درباره باخت هفته گذشته مقابل تیم کاله بیان کرد: از هوادارن تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند و ما شرمنده آنها شدیم. آنها با اشتیاق برای تماشای بازی آمده بودند و می طلبید که کاله را شکست دهیم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. تیم را برای قهرمانی نبسته بودیم، ان شالله در نیم فصل دوم با تقویت تیم بتوانیم در میان تیم‌های بالای جدول قرار گیریم و به مرحله پلی آف صعود کنیم.

وی ادامه داد: باخت و اشتباهات مقابل کاله را می‌پذیرم. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست باید بیش‌تر بر روی کاله کار می‌کردیم. به تیم کاله تبریک می‌گویم، بی نقص بازی کردند. بازی هفته گذشته بهترین بازی کاله و بدترین بازی ما بود.

ارمشی خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم اما یک سری شرایط در کسب نتیجه دخیل هستند. حدود یک ماه سالن تمرین را در اختیار نداشتیم. یک روز قبل از مسابقه برای تمرین در سالن حاضر شدیم، یکی از دلایل افت بازیکنانم دوری یک ماهِ از سالن و تمرین بود. دلیل دیگر اینکه باید بر روی تیم آسیب شناسی کنیم. بازیکنان در بازی های خانه و در حالیکه تماشاگران آنها را حمایت می کننند بسیار پر اشتباه بازی می کنند. شاید چون  بسیار احساس مسئولیت می‌کنند تحت تاثیر تشویق هواداران قرار می گیرند. باید روی این مسئله آسیب شناسی کنیم. تماشاگران یار و یاور ما هستند و باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. در بازی مقابل دورنا ارومیه دو بر صفر عقب بودیم اما موفق شدیم به بازی برگردیم و پیروز شویم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم کاله را در خانه خودش شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پایان گفت: به عنوان نماینده استان گلستان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد تا شرمنده مردم و مسئولان گنبد نشویم. در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۱۳ تیم حضور دارندکه حدود۸ تیم مدعی هستند و بازی های سختی در پیش داریم. در سال‌های گذشته ۴ تیم مدعی مشخص بودند اما امسال همه تیم‌ها شرایط یسکانی دارند و اکثرا از بازیکنان جوان بهره گرفته‌اند. تیم ما نیز جوانگرایی داشته و بازیکنانی در اختیار داریم که نخستین سال حضور در سوپر لیگ را تجربه می‌کنند. هدف تیم شهرداری گنبد معرفی بازیکنان آینده دار به رقابت‌های لیگ و تیم ملی است،  سپس کسب نتایج خوب و پیروزی در مسابقات هدف بعدی ماست. امیدورام در بازی‌های پیش رو پیروز و جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.