نهضتی با پشتوانه اجتماعی برای توسعه مازندران به راه افتد

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، بهرام سرمست صبح پنجشنبه در مراسم معارفه استاندار مازندران و جلسه شورای اداری با اشاره به انتخاب احمد حسین زادگان به عنوان استاندار جدید، بومی بودن، تنوع تجربه مدیریت در حوزه های مختلف را از جمله شاخص های انتخاب برشمرد و گفت: تعامل سازنده و روابط حسنه با نمایندگان برای مدیریت ارشد استان سرمایه محسوب می شود تا امور استان پیگیری شود.

وی نقش هدایتگرانه نماینده ولی فقیه در استان، پشتوانه سیاسی احزاب و جریانات سیاسی و مقبولیت و سرمایه اجتماعی را در انتخاب استاندار جدید مورد توجه دانست و گفت: کسب و حفظ این مقبولیت امری مهم است و باید به آن توجه شود.

سرمست ادامه داد: مازندران با این همه ظرفیت و پتانسیل هنوز نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد درحالی که از ظرفیت های توسعه فراوانی برخودار است و از آن می تواند در راستای توسعه کشور بهره برد.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور خواهان تدوین برنامه توسعه، تشکیل بنیاد توسعه و اتاق های فکر و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان شد و گفت: همچنین باید آسیب شناسی در زمینه توسعه نیافتگی حمل و نقل و زیرساخت های استان صورت گیرد.

وی با اظهار اینکه مازندران دارای سرمایه عظیم انسانی در سطح کشور است تصریح کرد: نهضتی با پشتوانه سرمایه اجتماعی برای پیشرفت و توسعه استان ایجاد و راه اندازی شود.

سرمست با عنوان اینکه بسیاری از استان ها در زمینه خاصی دارای برند هستند یادآور شد: با وجود اینکه مازندران در زمینه برنج موفقیت دارد برای هویت بخشی و ترسیم الگوی توسعه چه برنامه ای طراحی شده است.

در این مراسم احمد حسین زادگان به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی و از تلاش های محمد اسلامی استاندار سابق تقدیر شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.