تلاش برای تحقق تمدن اسلامی از وظایف مهم دانشجویان است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: در شرایط فعلی حضور دانشجویان در صحنه‌های مختلف علمی، و اقتصادی و سیاسی ضرورت و موجب تضمین آینده درخشان کشور است.

وی  دشمن شناسی، بصیرت افزایی ولایتمداری و حرکت در مسیر توسعه را از خصائص دانشجوی انقلابی نام برد و افزود: حضور فعال در جنبش نرم‌افزاری و دفاع از ارزش‌های دینی و تلاش برای تحقق تمدن اسلامی از جمله وظایف مهم دانشجویان در این برهه از زمان است.

وی بیان داشت: روز دانشجو روز بصیرت افزایی و الگوگیری دانشجویان از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ساختن فردای بهتر کشور است.

حجت الاسلام کریمی از تدبیر استاندار در آوردن  میز خدمت به نماز جمعه با حضور تعداد زیادی از مدیران کل دستگاه‌ها و کارشناسان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این حرکت استمرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام به اجلاس نماز و پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآورشد:  نماز زنگارها، انحرافات و معاصی که به مرور در اثر انجام گناه برقلب نشسته است را می‌زدایدو پالایش دهنده روح و جسم است.

وی با بیان اینکه دشمن بواسطه‌ فضای مجازی تا درون خانه‌ها نفوذ پیدا کرده است، افزود: خدا با نماز از ما دعوت کرده به سویش برویم و ما را تحویل می‌گیرد، پس باید به واسطه‌ی ایبن فریضه زنگارهای غفلت‌آور و منحرف‌کننده را از درون خود بزداییم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.