خودرو منتسب به شهریار فروخته نشده است

به گزارش «تاریخ‌ما»، هادی بهجت تبریزی با اعلام این خبر، گفت: در روزهای اخیر خبری مبنی بر فروش خودرو منتسب به استاد شهریار منتشر شده که این خبر نادرست بوده و این خودرو در حال حاضر در دست تعمیر و بهسازی است. 

او افزود: این خودرو با نظارت سازمان در حال بهسازی است و بلافاصله بعد از اتمام تعمیر، به محل موزه انتقال خواهد یافت. 

بهجت تبریزی با اشاره به این‌که این خودرو جزء اموال موزه استاد شهریار است، خاطرنشان کرد: چند سال پیش سندی با نام استاد شهریار در خبرگزاری‌ها منتشر شد و بر همین اساس این خودرو توسط یکی از علاقه‌مندان استاد خریداری و به موزه اهدا شد، ولی این موضوع در خبرگزاری‌ها درج نشده است که شهریار هرگز خودرویی نداشته و سند اول تنها به دلیل نگارش توصیه‌نامه به یکی از اقوام دور نوشته شده و به همین دلیل سند اول این خودرو به نام استاد شهریار بوده و در سند دوم به نام خریدار تغییر یافته است. 

او گفت: خانه موزه استاد شهریار نیز طبق روال گذشته به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان مشغول است و مرمت‌هایی انجام شده است و در حال حاضر مشکلی ندارد؛ اما اگر بخواهیم مرمت استحکام‌بخشی انجام دهیم، این امر منوط به جلب رضایت همسایه‌هاست. 

مدیر موزه استاد شهریار در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌های محلی درخواست کرد پیش از بازنشر خبرهای منتشرشده در فضای مجازی از صحت و اعتبار آن مطمئن شوند تا احساسات علاقه‌مندان فرهنگ و هنر تبریز جریحه‌دار نشود.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.