۴۰ کاروان راهیان‌نور برای دانش‌آموزان سمنانی تدارک دیده‌شده است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، قاسم شریفی ظهر دوشنبه در نشست هیئت اندیشه‌ورز چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن اشاره به برنامه اعزام دانش آموزان به راهیان نور در استان، با بیان اینکه ۴۰ کاروان راهیان نور برای دانش‌آموزان تدارک دیده‌شده است، تأکید کرد: چهار هزار دانش‌آموز این استان به همراه والدین خود تا پایان سال تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه کاروان دانش‌آموزان و فرهنگیان استان سمنان برنامه‌های ویژه‌ای را نیز دنبال می‌کند، افزود: روایتگری، قرائت قرآن و ادعیه متبرکه و خاطرات جبهه و برنامه‌های فرهنگی در زمره اقدامات آموزش‌وپرورش برای اردوهای راهیان نور است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۱۹۳ فرهنگی و دانش‌آموز استان به اردوهای راهیان نور اعزام‌شده‌اند، تأکید کرد: دو هزار دانش‌آموز دیگر نیز در ماه‌های آتی به راهیان نور اعزام می‌شوند.

شریفی بابیان اینکه والدین متقاضی دانش‌آموزان نیز راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند، بیان کرد: دانش آموزان دختر با مادر و دانش آموزان پسر با پدر می‌توانند تجربه حضور در مناطق عملیاتی را داشته باشند.

وی در ادامه و بابیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار می‌شود، تأکید کرد: این کرسی‌ها با موضوعاتی مانند دشمن‌شناسی و نفوذ، امام راحل(ره) و انقلاب، فضای مجازی و حجاب برگزار خواهد شد.

معاون آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی، مسابقات و جشنواره‌های درسی و ورزشی و پژوهشی، ویژه‌برنامه چله انقلاب، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و … در زمره برنامه‌های دهه فجر این اداره کل هستند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.