برای کنترل وضعیت آرامستان‌ها نیازمند همکاری مردم هستیم

امیر هوشنگ نوری‌آرا ظهر امروز (۲۴ فروردین ماه) در جلسه قرارگاه مبارزه با کرونای شهرداری خرم‌دره، اظهار کرد: پیک چهارم این ویروس با وضعیت بسیار خطرناکی شروع شده و طبق اعلام مسئولان بهداشت و درمان بهار سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه به افراد بدون ماسک هیچ گونه خدماتی در شهرداری ارائه نمی‌شود، عنوان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی به منظور قطع شیوع ویروس کرونا از سوی پرسنل شهرداری و مراجعان الزامی است و برای تسهیل خدمات‌دهی استفاده از روش‌های ارائه خدمات الکترونیک در دست اقدام است که با فعال شدن خدمات الکترونیک مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری کاهش پیدا خواهد کرد.

شهردار خرم‌دره در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز و بحرانی بودن شهر و افزایش آمار فوتی‌ها و موارد مثبت جدید مبتلا به کرونا ویروس، بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌ها در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، شهرداری در اجرای مصوبات شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا ویروس اهتمام ویژه دارد.

این مسئول با تاکید بر تعطیلی همه مراسم و تجمعات در آرامستان از مسئولان مربوطه خواست وسایل حفاظتی فردی مورد نیاز برای عوامل آرامستان تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد و همه ورودی‌های آرامستان مسدود و از ورود افراد به داخل آرامستان به ویژه روزهای پنج‌شنبه ممانعت به عمل آید که تحقق این امر نیز در گرو همکاری مردم است.

شهردار خرم‌دره در ادامه سخنان خود با اشاره به ساماندهی و کنترل واحدهای مسکونی که بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دارند، گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان واحدهای مسکونی که بیمار مبتلا به کرونا ویروس در قرنیطه است مشخص و برای حمل زباله‌های آنان از پلاستیک‌ها با رنگ مشخص استفاده شود تا در دفع زباله‌ها آن واحدها دقت بیشتری صورت گیرد.

نوری‌آرا در زمینه حمل و نقل وسایط نقلیه عمومی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و از مدیریت سازمان حمل و نقل خواست با توزیع ماسک رایگان و کنترل سلامت رانندگان بازدیدهای مستمر و روزانه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رانندگان و مسافران انجام شود.

شهردار خرم‌دره از تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌ها و اماکن عمومی مربوط به شهرداری خبر داد و تاکید کرد: ضدعفونی ماشین‌های حمل زباله و سطل‌های زباله نیز در اولین فرصت باید به جدیت انجام شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.