نوراللهی: برای بازی با الریان آمادگی لازم را داریم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الریان اظهار کرد: خیلی دوست داشتیم قدم اول را محکم برداریم که خدارا شکر این را کار را انجام دادیم و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. برای اینکه به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم به این برد نیاز داشیتم و آمادگی لازم برای بازی فردا را هم داریم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی افزود: می‌توانسیتیم در بازی قبلی گل‌های بیشتری بزنیم اما شرایط آب و هوایی کار را سخت کرده بود اما می‌شد باز هم گل بزنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی گل‌های بیشتر بزنیم تا در دقایق آخر نخواهیم با انرژی بیشتر کار را دنبال کنیم. شرایط آب و هوایی برای همه تیم‌ها یکسان است. تیم الریان تیم بسیار خوبی است و باید انرژی بیشتری برای این بازی بگذاریم و امیدوارم با پیروزی شرایط را برای صعود هموارتر کنیم.

او همچنین گفت: بیشتر از هر چیزی کسب پیروزی مهم است و اگر گل بیشتری بزنیم ادامه کار راحت تر خواهد بود. دوست داریم با گل‌های بیشتر بازی را ببریم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

نوراللهی اضافه کرد: زود است از الان از قهرمانی صحبت کنیم. الان باید از گروه صعود کنیم. در آن دو سالی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم شرایط سختی را تحمل کردیم ما به یک هماهنگی و همدلی داشیم که با آن به فینال رسیدیم اما نتوانستیم قهرمان بشویم. الان هدف بزرگ ما این است که قهرمان آسیا بشویم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.