نخست وزیر بلاروس برای کمک به بازسازی سوریه اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، نخست وزیر ارمنستان در پیام تبریکی خطاب به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به مناسبت فرارسیدن عید “جلاء” نوشت: من از صمیم قلب به رئیس جمهوری سوریه و ملت این کشور عید ملی آن را تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود، روابط تاریخی مستحکم و احساسات صادقانه‌ای که ملت دو کشور را به هم مرتبط می‌سازد باعث همکاری و توسعه روابط بین دو کشور می‌شود.

نخست وزیر ارمنستان همچنین تصریح کرد: امیدوارم که ملت سوریه به زودی پیامدهای بحران خطرناک را پشت سر بگذارد و راه صلح و ثبات را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: ما آماده تداوم کمک جهت حل مشکلات انسانی موجود و تقویت گفت‌وگوی سنتی بین کشورهای سوریه و ارمنستان در راستای خدمت به منافع این دو کشور و ملت‌های آنها هستیم.

نخست وزیر ارمنستان برای بشار اسد آرزوی سلامتی و موفقیت و برای ملت این کشور آرزوی صلح و شکوفایی کرد.

ملت سوریه هرساله بیرون راندن آخرین سرباز فرانسوی از سرزمین خود را جشن می‌گیرند و نام آن ‌را عید “جلاء” گذاشته‌اند.

از سوی دیگر، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس عید جلاء را به همتای سوری خود و ملت این کشور تبریک گفت و تاکید کرد که کشورش آماده کمک به سوریه در بازسازی آن است.

وی در پیام تبریک خود اعلام کرد، بلاروس مطمئن است که ملت سوریه بر مداخله‌های خارجی پیروز خواهد شد و قادر خواهد بود تا اقدامات مهمی را در ترمیم و بازسازی و رشد و توسعه این کشور اتخاذ کند.

رئیس جمهوری بلاروس بر آمادگی کشورش جهت حمایت از سوریه و ارائه کمک لازم در بازسازی این کشور تاکید کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.