هاشمی: امیدوارم کسی بسکتبال را مصادره نکند

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم پس از کسب مقام سومی لیگ برتر گفت: ابتدا از صمیم قلبم می‌گویم امسال بخاطر اینکه نمی‌توانستم با رسانه‌ها صحبت کنم ناراحت هستم و از اهالی رسانه عذرخواهی می‌کنم اما ما تابع یکسری قوانین باشگاه هستیم و نمی‌شد صحبت کنم. واقعا از این جهت ناراحت هستم.

او ادامه داد: در مورد بازی رده‌بندی هم باید بگویم که این دیدار برای ما سخت بود چون ما یک بلندپروازی از اول لیگ داشتیم که به فینال برسیم و قهرمان شویم اما نشد در نیمه‌نهایی پیروز شویم. شاید اگر شرایط جور دیگری بود می‌بردیم و به فینال می‌رسیدیم که متاسفانه امسال نشد.

هاشمی افزود: یک هفته در حالی که بازیکنان انگیزه نداشتند تمرین ‌کردیم ‌و این موضوع کار را سخت می‌کرد. شاید برای تیم آبادان بازی‌کردن در این مرحله راحت‌تر بود چون از مسابقه نیمه‌نهایی مستقیم وارد رده‌بندی شدند اما ما یک هفته سخت را پشت سر گذاشتیم که از بازیکنانم بخاطر بازی خوب امروزشان تشکر می‌کنم. از باشکاه نیز تشکر ‌می‌کنم که در این فصلی که البته خیلی شخص بنده را قانع نکرد، همه تلاشمان را کردیم‌ که‌ موفق شویم. شاید خوب نتیجه نگرفتیم اما می‌دانم که کم‌کاری‌ نکردیم. بنده حتی اگر یک چیز کوچک به کسی یاد داده‌ام برای من برد محسوب می‌شود.

سرمربی تیم شیمیدر قم تصریح کرد: امیدوارم فضای بی‌ادبی موجود در بسکتبال که البته خیلی نادر است از بین برود. ما هم بی ایراد نیستیم اما یکسری خط قرمزها داریم. امیدوارم همه ارزش این خانواده نجیب را حفظ کنند. اگر حرمت بسکتبال را نگه نداریم درست نیست. ما نسبت به این کار دین داریم و باید کمک کنیم تا رشد کند. امیدوارم بسکتبال روزهای بهتری را در پیش داشته باشد و خانواده بسکتبال روز به روز پیشرفت کند. بسکتبال برای همه است و امیدوارم کسی این رشته را مصادره ‌نکند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از تیم خود در این فصل راضی بود؟ اظهار کرد: هیچ فروشنده‌ای نمی‌گوید ماست من ترش است. باید کارشناسان در مورد تیم من نظر بدهند. کارشناسان می‌توانند کیفیت بسکتبال ما و بازیکنان ما را در نظر بگیرند و یک تحلیل درست ارائه کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.