نظر دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌هادرباره تعامل با نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان

محسن رهامی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما در رابطه با نوع تعامل خود با نهاد اجماع ساز اصلاح طللان، اظهار کرد: در آیین نامه این نهاد آمده است که اصلاح طلبانی که قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارند، برنامه های خود را  ارائه کنند تا این برنامه ها پر این نهاد بررسی شده و در نهایت یک گزینه به مردم معرفی شود.

وی ادامه داد: من هم برنامه های خود را به این نهاد ارائه کرده و با آنها همکاری می کنم. البته نوع رفتار آنها هم مهم است. اگر خواسته باشند مثل شورای نگهبان عمل کنند با آنها همکاری نمی کنم اما اگر براساس ارزیابی برنامه ها در مورد افراد تصمیم گیری کنند، من همکاری خواهم کرد. به هر حال قواعد بازی سیاسی باید رعایت شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برنامه های من برای اداره کشور در حوزه های مختلف از چندین ماه قبل تهیه شده است و حتی چندین وزیر خود را هم انتخاب کرده ام، خاطرنشان کرد:  اگر خودم موفق شدم این برنامه ها را اجرا میکنم اما اگر فرد دیگری موفق شد، این برنامه ها را در اختیار او قرار می دهم. 

رهامی با اشاره به اینکه فعلا نهاد اجماع ساز از کاندیداهای اصلاح طلب دعوت نکرده است، گفت: هر وقت دعوت کردند من این برنامه ها را ارائه می کنم. من قصد دارم برنامه های خود را هم به اطلاع عموم مردم برسانم. قصد برگزاری نشست خبری داشتم که به دلیل شرایط قرمز تهران این نشست را به عقب انداختم. از قبل قرار بود که تا آخر فروردین هم برنامه و هم کابینه خود را معرفی کنم و اگر شرایط فعلی بیماری کرونا نبود تا الان اعلام می کردم، اما در روزهای آینده  این برنامه ها را به اطلاع مردم می رسانم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.