افشای رقم قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس/ “سوپرمن” کمتر از سایرین می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در هفته‌های اخیر علکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس باعث تحسین همگان شده است. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه‌ تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع، کار کند. در این میان اما حسینی عملا دستمزد کمتری نسبت به سایرین در پرسپولیس می‌گیرد.

بر اساس اطلاعاتی که منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس در اختیار خبرگزاری تاریخ ما قرار دادند، سید جلال حسینی برای فصل ۹۷ – ۹۸، دستمزد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه هم برای فصل ۹۸ -۹۹، رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسید و حالا برای فصل ۹۹ – ۱۴۰۰، پایه قرارداد سید جلال حسینی به یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و برخی دیگر بسیار بیشتر  از مبلغ قرارداد سید جلال حسینی است.

نکته مهم ماجرا هم اینجاست که حسینی به همراه برخی دیگر از بازیکنان، پیش از آغاز فصل جدید، حدود ۴۰ درصد از طلب‌های خود را به باشگاه بخشیدند تا در شرایط سخت مالی، به پرسپولیس کمک کرده باشند.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز، ۳۵ درصد از پایه قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی در فصل جدید را به حسابشان واریز کرده است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.