کوچکترین تعرض دشمن به کشور ما باعث بزرگترین برخوردها خواهد شد

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در مراسم سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی اظهار داشت: اگر کشوری در مطالعات راهبردی دفاعی و امنیتی دارای شاخصه‌های لازم نباشد قطعا در آینده تخریب ملی و فراملی خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما باید دشمن‌شناسی کرده و استعدادهای دشمنان را شناخته و خود را آماده کرده و خود را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با مدیریت واحد جبهه مقاومت در مقابل تخریب دشمن آماده کنیم.

امام جمعه بوشهر به اهمیت و جایگاه ویژه حفاظت هواپیمایی اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های نیروهای حفاظت هواپیمایی در یگان حفاظت کاری فوق العاده استراتژیک است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در عرصه‌های مختلف از جمله حفاظت هواپیمایی اقتدار داشته باشیم تصریح کرد: حماسه نیروهای حفاظت هواپیمایی در این عرصه الگویی برای تمام جهان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ما باید در عرصه ترانزیت فوق العاده دقت داشته باشیم ادامه داد: وابستگی به دشمن در این عرصه باعث فشار دشمن بر ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه همیشه فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها در هر شهری شناسنامه آن منطقه است، خاطرنشان کرد: اگر دشمن بخواهد کوچکترین تعرضی به کشور ما داشته باشد هزاران ٩ دی ایجاد خواهیم کرد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.