درخواست شارژ سهمیه شکر ماه رمضان خوزستان

امید جهان‌نژادیان در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۹ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵٠٠ تن شکر سهمیه خانوار داریم که ۷۰۰ تن از این میزان جذب شده است. یک هزار و ۵۰۰ تن نیز سهمیه برنج داریم که ۵۰۰ تن از این میزان جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، وی افزود: مجددا نامه‌ای برای شرکت بازرگانی دولتی ارسال و درخواست یک هزار تن شکر کرده‌ایم که قول داده شده سهمیه شارژ شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص موجودی کالاهای اساسی، بیان کرد: ۳۴۵ هزار تن گندم موجودی استان خوزستان است که ۲۴۵ هزار تن از این میزان، وارداتی است. در این سه چهار روز ۷۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کرده‌ایم و ۵۸ هزار تن از این میزان گندم در سامانه ثبت شده و پول ۳۵ هزار تن نیز به حساب کشاورزان واریز شده است.

جهان‌نژادیان گفت: با توجه به آماری که در دست است، میزان خرید گندم تاکنون ۳۰۰ درصد رشد داشته است اما برداشت نیز مقداری جلو افتاده است.

وی افزود: کالاهای اساسی در خوزستان موجودی دارند اما ممکن است سهمیه‌ای که ستاد تنظیم بازار کشور به استان خوزستان اختصاص می‌دهد، کم باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.