بهترین زمان سفر و جاذبه‌های دیدنی کشورهای همسایه

به گزارش بازرگانی سایت «تاریخ ما»، کشورهای ترکیه، امارات و همچنین ارمنستان که با استقبال گردشگران ایرانی همراه بود، امروزه تعداد کمی از آنها را در این کشورها خواهید یافت. البته انتخاب زمان سفر در کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی می‌گذارد. در ادامه بهترین زمان سفر به کشورهای همسایه به همراه جاذبه‌های دیدنی آنها را خواهید دانست.

استانبول – ترکیه

اماکن دیدنی و جاذبه های طبیعی استانبول بسیار چشمگیر است.  مکان هایی بسیار زیبا در استانبول که دیدن آنها خالی از لطف نیست. سوفیا، مسجد آبی، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی، موزه باستان شناسی استانبول، برج خیاط، جزیره شاهزاده، برج گالاتا و مواردی دیگر را می توان از اماکن دیدنی استانبول نام برد.

تور استانبول لحظه آخری در زمستان به پایین‌ترین سطح قیمتی خواهد رسید. اگر قیمت پایین برایتان اهمیت دارد در زمستان ولی اگر می خواهید نهایت استفاده را از جاذبه های آن ببرید اواخر بهار به استانبول سفر کنید.

مسجد آبی: مسجد آبی در قرن هفدهم توسط سلطان احمد ساخته شده است. نام آبی بدلیل وجود کاشی های آبی رنگ مسجد است. مسجد آبی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است.

بازار بزرگ: بازار بزرگ مکانی است که شما نمی توانید آنجا رفته و خرید نکنید. زمانی که با تور استانبول به این شهر رفتید حتما به این بازار سری بزنید. بازاری با تنوع بسیار در محصولات!

موزه باستان شناسی استانبول: موزه باستان شناسی استانبول شامل مجموعه عظیمی از آثار هنری و رومی سلطنتی، رومی و بیزانسی از جمله مجسمه‌ها و سارکوفاتی‌ها است.

جزایر شاهزادگان در دریای مرمره: جزایر شاهزاده یکی از بهترین مناطق طبیعی و دیدنی های استانبول است. شش جزیره به نام Buyukada، Heybeliada، Kinaliada، Burgazada، Kasikadasi و Sedefadasi جزایر شاهزاده را تشکیل می دهند.

دبی – امارات

شهر دبی حجم بالایی از بازدید گردشگر در سال را داراست. دبی با یک معماری فوق العاده، دیدنی و باشکوه و وجود ده‌ها مکان گردشگری شگفت انگیز مکان مناسبی برای سفر است. بهترین زمان سفر به دبی از نظر قیمتی تابستان و از نظر کیفیتی را می توان زمستان دانست که هوا در دبی ملایم تر و بهتر است.

برج خلیفه: برج خلیفه را می توان در لیست مکان های گردشگری دبی به عنوان یکی از بهترین محل ها یادداشت کرد. برجی ۱۲۴ طبقه با چشم اندازی دیدنی و کم نظیر در دنیا که با تور دبی می‌توانید در آسمان آن را قبل از ورود به شهر مشاهده کنید.

برج العرب: یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی را می توان برج العرب دانست. چهارمین برج بلند دنیا و هتلی ۷ ستاره را می توان به این برج نسبت داد.

ساحل جمیر: ساحل جمیرا نیز یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در دبی است که ایده آل همه مسافران است. با مجموعه ای از هتل های عجیب و غریب در سرتاسر جاده منتهی به ساحل، امکانات جهانی و غروب آفتاب زیبا در ساحل جمیرا.

مرکز خرید دبی: مرکز خرید دبی مکانی بسیار عالی برای خرید انواع لباس، کفش و موارد دیگر می باشد. این مکان دارای رستوران های بسیاری و کیفیت هایی در حد جهانی است.

منبع: تور لحظه آخری

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و سایت «تاریخ ما» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.