رومنیگه: دیگر رابطه خوبی با پرس نخواهم داشت

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از نشریه کیکر،  پس از ناکامی و شکست طرح سوپرلیگ در چند روز گذشته، این سوال  اضطراب آور  اکنون  ایجاد می شود که آیا برنامه های  این ۱۲ باشگاه برتر اروپا  فقط به تعویق افتاده است یا کاملاً لغو شده است؟

کارل هاینتس رومنیگه دلیلی برای نگرانی در این زمینه نمی داند. مدیر باشگاه بایرن در مصاحبه با روزنامه فرانسوی اکیپ گفت: پس از خطری که این هفته رخ داد  نمی توانم تصور کنم که سوپرلیگ حتی در آینده هم وجود داشته باشد.  

 بایرن مونیخ یکی از تیم هایی بود که حضور در این رقابت ها را رد کرد و به آن نپیوست. رومنیگه گفت: اگر به سوپرلیگ نه گفتیم، به این دلیل است که از لیگ قهرمانان کاملا راضی هستیم.   علاوه بر این، مسئولیت ما در قبال هواداران فراموش نشده است.

اعتراض های زیادی که در انگلیس ایجاد شد باعث شد تا تیم هایی چون (لیورپول، منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و تاتنهام) را مجبور به کناره گیری از پروژه شوند.  بعداً نیز اتلتیکو مادرید، یوونتوس تورین، آث میلان و اینتر میلان جدایی خودشان را اعلام کردند تا فقط رئال مادرید و بارسلونا به برنامه ها پایبند بمانند.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و سوپرلیگ پیش‌تر به ایستگاه رادیویی اسپانیا Cadena Ser گفت که این پروژه فقط “در حالت آماده باش” است و لغو نشده و در آینده از سر گرفته می شود.

رومنیگه امیدوار است رئال مادرید نیز از این برنامه دست بردارد. او در پایان گفت: تا  چند روز پیش رابطه بسیار خوبی با فلورنتینو پرس داشتم ولی دیگر این رابطه بین ما نخواهد بود.  

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.