روند اجرایی نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی کشور آغاز شده است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، سعید مجیدی ظهر دوشنبه در اولین نشست مشورتی کارشناسان فرهنگی منطقه شش کشور در سمنان، بابیان اینکه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی فرصتی برای ترویج سیره ائمه اطهار (ع) است، بیان داشت: هرگونه فعالیت در راستای گسترش فرهنگ رضوی بسیار ارزشمند است که پاداش آن در پیشگاه خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به آغاز روند اجرایی نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، افزود: یکی از اهداف برگزاری نشست‌های منطقه‌ای توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آسیب‌شناسی هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای برگزاری نهمین جشنواره است.

رئیس اداره ترویج و تبلیغ اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانههای عمومی با اشاره به اینکه فعالیت جشنواره کتاب‌خوانی منحصر به یک ستاد نیست، اظهار داشت: همه ادارات کل کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور باید برای تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم در راستای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی رضوی به فراخور مساعدت و همراهی کنند.  

ضرورت استفاده از تجربیات برای برگزاری جشنواره نهم

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه  هدف از برگزاری نشست‌های دوره‌ای و منطقه‌ای بحث و تبادل‌نظر، آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی و استفاده از تجربیات حوزه توسعه و ترویج کتاب‌خوانی است، گفت: این نشست‌ها به ارتقای عملکرد نهاد کتابخانه‌ها منجر می‌شود.

سعید دهقان‌لو همکاری و همدلی همکاران ستادی و کتابدار را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی لازمه موفقیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی دانست و بیان کرد: بحث و تبادل نظر پیرامون نکاتی در خصوص نهمین جشنواره کتاخوانی رضوی و سایر برنامه‌های فرهنگی می تواند مثمر ثمر باشد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.