ارزانی و مردمی کردن ورزش راهی برای داشتن جامعه‌ای بانشاط است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حشمت‌الله عسگری عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات شرکت توزیع برق ضمن بیان اینکه ارزانی و مردمی کردن ورزش راهی برای داشتن جامعه بانشاط است، ابراز داشت: یکی از راهکارهایی که می‌تواند ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت به ایجاد نشاط اجتماعی کمک کند توجه به زیرساخت‌های ورزش‌های همگانی است.

وی بابیان اینکه هر چه درزمینهٔ ورزش اقدامات بیشتری صورت گیرد سرمایه‌گذاری برای آینده محسوب می‌شود، اضافه کرد: برای برخورداری مردم استان سمنان از تفریح‌های سالم می‌بایست ورزش در سبد خانوار قرار گیرد که این مهم می‌طلبد تا پیرامون آن برنامه‌ریزی شود.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه می‌بایست برای رشد ورزش و شادابی در جامعه به‌ویژه برای نسل جدید تلاش کرد، ابراز داشت: در کشور نتوانستیم به دستاوردهای لازم پیرامون ورزش دست پیدا کنیم و اوقات فراغت جوانان آن‌طور که باید غنی‌سازی نشد که این روند و علت‌های آن باید موردبررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

عسگری بابیان اینکه احصاء مشکلات بخش ورزش و چاره‌اندیشی پیرامون آن باید در کشور و استان سمنان موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: قطعاً اختصاص بودجه‌های بیشتر به بخش ورزش می‌تواند تضمین‌کننده سلامت افراد باشد و ضمن آن هزینه‌های درمان بیماری‌های ناشی از عدم ورزش را کاهش دهد بنابراین اختصاص بودجه در این زمینه نه‌تنها هزینه نیست بلکه آینده‌نگری است.

وی اضافه کرد: برای ورزش قهرمانی، حوزه بانوان و همچنین ورزش همگانی باید برنامه‌ریزی‌های لازم در استان سمنان صورت گیرد تا این نقص و کمبودها جبران و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امید و نشاط در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، در این نشست از زحمات و خدمات فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تقدیر و مجتبی جان‌علی به‌عنوان سکان‌دار این اداره کل معرفی شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.