خیرین به کمک بیماران کرونایی کبودراهنگ بشتابند

علی ربانی در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما، نیاز بیماران کرونایی بستری در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ به هزینه درمان و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز را از ضرویاتی دانست که کمک خیرین متمکن را می طلبد.

وی افزود: با مدیریت مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی همدان و پیگیری های مسئول مشارکت های مردمی شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ تجهیزاتی برای کمک به جابه جایی بیمارانی که توانایی راه رفتن ندارند و تجهیزات مربوط به بیماران کرونایی به بیمارستان امام رضا(ع) اهدا شده اما به علت افزایش روزانه بیماران و وخامت حال بستری های کرونایی نیاز بیماران بدحال کرونایی بیش از این است.

ربانی ادامه داد: امید به پایان این روزهای تلخ و سخت کرونایی تنها چیزی است که تحمل تلخی را آسان می کند و انسان هایی که می توانند با مهرورزی و سخاوت کم نظیر همراه با نیت خداپسندانه فعل نوع دوستی و انسانیت را به کمال برسانند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه چهار دستگاه ویلچر که در این ایام مورد نیاز بیماران کم توان کرونایی توسط مجمع خیرین سلامت استان همدان و شهرستان کبودراهنگ و با پیگیری های مسئول مشارکت های مردمی شبکه بهداشت کبودراهنگ تهیه شده است اما بیماران بیمارستان امام رضا(ع) همچنان نیازمند کمک خیرین است.

 مسئول مشارکت های مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: بسیاری از بیماران نیازمند هستند که توان پرداخت هزینه درمان و یا خرید وسیله بیمارستانی مورد نیاز خود را ندارند که از خیرین استان تقاضامندیم دست این  بیماران کرونایی را بگیرند.

ربانی گفت: از خیرین تقاضامندیم با تاُسی از حدیث شریفه “هرکس انسانی را نجات دهد، گویا یک ملتی را نجات داده است”، دست دردمندی را بگیرند و با ما ارتباط برقرار کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.