پرچم اعتلای ارزش های دینی در جهان بر دوش رهبر معظم انقلاب است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت الاسلام علی مرادی شامگاه یکشنبه در نشست استاندار با روحانیون و علمای استان کردستان، اظهارداشت: با شروع بکار نظام مقدس اسلامی در ایران از نظامی که همه هم و غمش نابودی اسلام بود رها شدیم تا حکومت اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و بر مبنای آموزه های اسلامی بوده و تداوم عزت و تعالی این انقلاب مردمی نیز در سایه توجه ویژه به آموزه های اسلامی است.

امام جمعه شهر بیجار ادامه داد: علما و روحانیون نقش محوری در هدایت افکار عمومی داشته و طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در عرصه های مختلف پیشرو بوده اند.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: باید با دشمن شناسی به مقابله با توطئه های دشمنان بپردازیم و بدانیم که با دشمن شناسی می توانیم در برابر توطئه های دشمنان در آینده مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه همه اقوام و مذاهب در کشور باید خود را با سلاح دشمن شناسی مسلح کنند و برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی همواره آماده باشند، بیان کرد: در حال حاضر شاهد وحدتی عملی در بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور هستیم و در سایه همین انسجام ملی روز به روز جایگاه بین المللی ایران اسلامی تقویت می شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.