سیاست های انتخاباتی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در جلسه مسئولین کانون های بسیج اساتید مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت وبیناری و با حضور اعضای شورای مرکزی و کانون های استان تهران برگزار شد، هاشمی ضمن تشریح برنامه های بسیج اساتید به سیاست های انتخاباتی این نهاد اشاره کرد و گفت: در فصل اول سال هیچ اولویتی بالاتر و مهمتر از انتخابات برای بسیج اساتید نخواهد بود و همه کانون ها در سراسر کشور باید برنامه های خود را متناسب و با رویکرد انتخاباتی تنظیم و اجرایی کنند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به چگونگی فعالیت های انتخاباتی و ظرفیت کانون های استادی اشاره کرد و گفت: کارگاه ها، دوره ها و جلسات حلقه های صالحین بهترین بستر برای تبیین مفاهیم انقلاب و شاخص های دولت جوان حزب‌اللهی و همچنین رفع شبهات مطرح شده در فضای جامعه می‌تواند باشد؛ فلذا اگر هر استاد بسیجی هر روز یک محتوا ولو به اندازه یک یا چند جمله تولید کند بسیاری از شبهات مرتفع و مشارکت مسئولانه و حداکثری اتفاق خواهد افتاد.  

هاشمی در ادامه به شبکه سخنرانان و تولید محتوا در سطح کانون های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: شبکه سخنرانان نهضت استادی بسیج در سطح کشور شبکه قابل ملاحظه‌ای است و برای جریان سازی و گفتمان سازی از همه ظرفیت موجود باید برای حضور حداکثری استفاده تا ان شاء الله گفتمان غالب در کشور گفتمان جریان انقلابی و دولت حزب اللهی باشد.
 
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به ایجاد شورای سیاست گذاری انتخاباتی و اهداف آن اشاره کرد و گفت: شورای سیاستگذاری انتخاباتی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از مسئولان کانون‌های استانی است و برای تحقق اهداف پیش بینی شده به صورت منظم و هفتگی جلساتی این شورا و کمیته های مربوطه باید برگزار و خروجی جلسات به صورت هفتگی اجرایی و عملیاتی خواهد شد. شایان ذکر است ساز و کار شورای سیاستگذاری در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شورای سیاست گذاری سازمان بسیج اساتید کشور است.

هاشمی در پایان به کتاب دولت جوانان حزب اللهی اشاره کرد و گفت: الحمدلله با پیگیری انجام شده کتاب دولت جوانان حزب اللهی در تیراژ ۱۰ هزار جلد منتشر شده و آماده توزیع و استفاده همه اقشار و نهادهای مختلف برای تبیین و گفتمان سازی دولت جوان حزب اللهی می باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.