افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه گردشگری با حضور مونسان

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه گردشگری استان گلستان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شد.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  پس از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های گردشگری استان گلستان به دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس، در محل چند پروژه گردشگری این استان حضور یافت.

مونسان با حضور در هتل آکام که با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده، این مجموعه اقامتی را افتتاح کرد.

همچنین آیین افتتاح هتل بزرگ الماس گلستان که با سرمایه ای بالغ بر 350 میلیارد ریال احداث شده است با حضور معاون رئیس جمهوری انجام شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه، متل انجیلو و هتل آپارتمان برجیس در شهرستان رامیان را افتتاح کرد.

عملیات اجرایی مجتمع گردشگری و تفریحی سبزگشت امید گرگان با حجم سرمایه گذاری 5400میلیارد ریال و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 1000 نفر، با حضور معاون رئیس جمهوری آغاز شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان اولین روز سفر به استان گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی هتل 5 ستاره باران با حجم سرمایه گذاری 1100میلیارد ریال و اشتغال 417 نفر حضور یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.