کرونایی‌ها با هواپیما سفر نرفتند

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، چندی پیش ایرج حریرچی،  معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد که ۵۱ هزار نفر از کسانی که برگه تست مثبت کرونا در اختیار داشتند قرنطینه شان را به فواصل چند کیلومتری شکسته و حتی به مسافرت رفته اند. حال این سوال پیش آمده که این ۵۱ هزار مسافر مبتلا به کرونا چگونه و با کدام وسایل نقلیه به سفر رفتند؟

محمد حسن ذی بخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی در این باره به خبرگزاری تاریخ ما گفت: همه پروتکلها و دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرا می شود و بر روند اعمال دقیق و صحیح ابلاغیه ها نظارت می کنیم.

وی افزود: در سفرها و پروازهای داخلی دو بار یعنی در زمان تهیه بلیت و دریافت کارت پرواز کد ملی مسافر در سامانه ماسک چک می شود و اگر تست مثبتی در آزمایشگاه های سراسر کشور با این کد ملی ثبت شده باشد هیچ گونه بلیتی به آن مسافر نمی فروشیم.

ذی‌بخش ادامه داد: براساس آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده همچنان سامانه ماسک در تمام فرودگاه ها و نمایندگان فروش بلیت هواپیما به صورت حضوری و آنلاین فعال است و هیچ یک از مسافران نمی توانند بدون اخذ تاییدیه از سامانه ماسک اقدام به سفر هوایی کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.