باید نفت آبادان را می‌بردیم / خستگی در بازیکنانم بیداد می‌کرد

مینا بارانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، درباره کامبک تیمش در دیدار شب گذشته مقابل تیم فوتسال نفت آبادان در مرحله رفت دورنهایی لیگ برتر کشور، اظهارکرد: پیش بینی این بازی سخت را داشتیم زیرا چهار تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف تیم‌های قدر و بهترین‌های ایران هستند.

وی بیان کرد: گل زودهنگامی که دریافت کردیم، باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد و بازیکنان‌مان از نظر روحی به‌هم بریزند و تا آمدیم خودمان را جمع کنیم، متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم. البته به جز همین دو موقعیت، نفت نتوانست موقعیت‌های آن‌چنانی روی دروازه ما ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: در نیمه دوم نیز سراپا حمله شدیم و مصمم بودیم که این نیمه را به سود خودمان به پایان برسانیم. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم اما واقعا خستگی در ساق پای بازیکنانم بیداد می‌کرد زیرا چند روز پیش برای بازی خارج از خانه‌مان، مسافت زیادی را طی کرده بودیم. اما خدا را شکر دو موقعیت‌مان در نیمه دوم به گل تبدیل شدند و به یک امتیاز رسیدیم، هر چند که راضی نیستیم و باید برنده از زمین خارج می‌شدیم.

وی درباره تغییر در روند نتیجه‌گیری پالایش نفت آبادان نیز عنوان کرد: شاید چهار نفر اصلی که در تیم پالایش نفت بازی می‌کردند، بازیکنان فصل قبل حفاری بودند و نسبت به ما شناخت داشتند. البته ما هم حریف را می‌شناختیم. به هر حال بازیکنان خیلی خوبی هستند و من نیز به تیم نفت که در فصل جاری تیم خیلی خوب را روانه میدان کرده است، تبریک می‌گویم.

بارانی در پایان نیز درباره پیش‌بینی‌اش از کسب قهرمانی، گفت:‌ بازی‌ها سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که می‌توانیم قهرمان شویم زیرا هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.