طرح استانی شدن انتخابات به نتیجه نمی‌رسد

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» با اشاره به موضوع برگزاری جلسات وحدت اصولگرایان گفت: ابتدا باید بگویم که بحث انتخابات و موضوع وحدت بین احزاب اصولگرا همواره جزء مسائلی بوده که در آستانه انتخابات و بر اساس شرایط و حساسیت‌های اجتماعی مورد توجه قرار می‌گرفته است. خصوصا توجه به این موضوع که باید جبهه متحدی را در مقابل غیر اصولگرایان ایجاد کنیم.

نماینده مجلس نهم افزود: البته یکسری ایراداتی هم در این مساله وجود دارد ولی آنچه مسلم است اینکه اتحاد در جبهه ارزشی و انقلابی همیشه باید مورد توجه قرار گیرد. البته امروز باید نوعی آسیب شناسی نیز انجام شود تا ببینیم در گذشته چه ایراداتی داشتیم که باید برطرف سازیم و این به عنوان یک اصل است.

وی همچنین با توضیح بیشتر در مقوله وحدت بین اصولگرایان گفت: تمام افرادی که منتسب به تفکر ارزشی و اصولگرایی هستند، امروز در تلاش‌اند تا موضوع وحدت را تقویت کرده و ارتقا دهند و با آسیب شناسی و گرفتن عیوب قبلی، مشکلات گذشته را مرتفع کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال در مورد موضوع استانی شدن انتخابات گفت: امروز مردم اعتماد لازم برای استفاده از مزایای استانی شدن انتخابات را ندارند و به نظر می‌رسد این طرح به نتیجه نخواهد رسید.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.