مونسان برای حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه فیتور به اسپانیا سفر می‌کند

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برای حضور در مراسم افتتاح سی و نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا «فیتور» چهارشنبه 3 بهمن عازم مادرید می‌شود.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مدت حضور خود در اسپانیا با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا، رئیس شورای میراث ملی اسپانیا و رئیس موزه باستان شناسی آلیکانته (ایالت والنسیا) دیدار و گفت وگو خواهد کرد. 

علاوه بر این، او در همایشی که با حضور کارآفرینان و تورگردانان فعال ایرانی و‌ اسپانیایی در حوزه گردشگری برگزار خواهد شد نیز حضور پیدا کرده و‌ به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

نمایشگاه فیتور مادرید که تا 7 بهمن (27 ژانویه) دایر خواهد بود ، به عنوان یکی از نمایشگاه های اصلی و مهم صنعت گردشگری جهان در مساحتی به وسعت 67 هزار و 500 مترمربع که نسبت به سال گذشته 2.5 درصد افزایش یافته و با حضور 10 هزار و 485 شرکت از 165 کشور جهان برگزار می‌شود. 

ایران از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه است که امسال 31 تور اوپراتور ، بخشی از ظرفیت ها، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور را به نمایش خواهند گذاشت.

ارائه پوستر، راهنما و نرم افزارهای چندرسانه ای حاوی اطلاعات گردشگری و جاذبه های تاریخی، طبیعی و دیدنی ایران و معرفی صنایع دستی از جمله برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه فیتور خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.