ظرفیت سمن ها در حوزه مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، احمد حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در نشست با شهرداران مازندران خواستار تشکیل کارگروهی برای بهره گیری از ظرفیت مدیریت شهری و شهرداری ها شد و افزود: آسیب شناسی طرح ها و بررسی نقاط قوت و ضعف، حمایت های حقوقی و قضایی در این کارگروه تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

وی خواهان برگزاری جلسات ماهانه شهرداران و جلسه فصلی آنان با استاندار شد و اظهار داشت: مسائل مربوط به حوزه مدیریت شهری، تامین اجتماعی، آب منطقه ای و منابع طبیعی در نشست ها و کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

حسین زادگان برگزاری جلسات به صورت ویدئوکنفرانس را لازم دانست و گفت: زیرساخت های لازم برای بهره گیری از فناوری جدید مهیا شده است و تمامی شهرستان های به این زیرساخت مجهز شده اند.

استاندار مازندران، با بیان اینکه اکثر شهرداران جوان هستند یادآور شد: آموزش های ضمن خدمت برای مجموعه شهرداران و شهرداری ها در دستور کار قرار گیرد تا به پویایی مدنظر برسیم.

وی با اشاره به مشکلات فراروی مدیریت شهری و شهرهای مازندران ادامه داد: مازندران باید توسط مجموعه مدیران و نیروهای استان ساخته شود و هر تعصبی داشته باشیم باید بدانیم که از همه ظرفیت ها بهره گیری لازم نرسیده و به جایگاه مطلوب نرسیده ایم.

حسین زادگان یادآور شد: به رغم همه محدودیت های منابع که در دوره کنونی با آن مواجه هستیم باید برای رسیدن به افق توسعه و بهره گیری از ظرفیت های عظیم نیروی انسانی خلاق، منابع طبیعی و غیره امری لازم است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در دوره تحریم ها به موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف از جمله هوا و فضا دست یافته ایم گفت: باید از ظرفیت های موجود برای ساختن استان و کشور بهره گیری کنیم.

وی صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را مستلزم فرهنگسازی دانست و گفت: استفاده از سمن های مردم نهاد، رسانه های و فضای مجازی سبب اثراث مثبت در جامعه خواهد شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.