برگزاری ۹۰ دوره آموزشی برای ۱۸۷۰ نفر از اعضای نظام مهندسی توسط جهاددانشگاهی بوشهر

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی استان بوشهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دوره های آموزشی نظارت، طراحی و محاسبات (ورود به حرفه اجرا و ارتقاء اجرا) ویژه‌ی مهندسین طراح، ناظر، محاسب و همچنین مهندسان مجری عضو نظام مهندسی برای بیش از ۱۸۷۰ نفر در قالب ۹۰ دوره آموزشی برگزار گردید. 

عارفه سلیمی با اشاره به تفاهم نامه مابین جهاددانشگاهی و سازمان نظام مهندسی استان بوشهر گفت: دوره های آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی شامل دوره های آموزشی ۸، ۱۶، ۲۴ و ۸۴ ساعته در سال ۱۳۹۹ برای ۲۴۶۸۴۰ نفرساعت به صورت مجازی در مرکز آموزش الکترونیکی جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور در مواجهه با ویروس کرونا که امکان برگزاری حضوری آموزش فراهم نیست، جهاددانشگاهی با ایجاد زیرساخت‌های لازم اقدام به راه اندازی مرکز آموزش‌های الکترونیک کرده و سامانه آموزش‌های الکترونیک با هدف افزایش کیفیت آموزش مجازی کرده است.

به گفته این مسئول در این راستا جهاددانشگاهی استان بوشهر با راه اندازی سامانه آنلاین و آفلاین مجازی و تولید محتوا با حضور مدرسان مجرب در دپارتمان های مختلف گامی جدید در آموزش های مجازی سطح استان برداشته است. 

سلیمی تاکید کرد: در برهه کنونی، آموزش مجازی در بستر الکترونیکی می‌تواند موجب مهارت افزایی شود لذا باید از فرصت پیش آمده استفاده بهینه را داشت. 

مدیر مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: این دوره ها بر اساس سرفصل‌های معرفی شده از سوی دفتر مقررات ملی ساختمان و مدرسان حائز شرایط و دارای کد در جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار گردید.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی به صورت مجازی علاوه بر ارائه دوره های مورد نیاز مهندسان به منظور ارتقاء، رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی با مجوز اداره راه و شهرسازی استان بوشهر و نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و استفاده از مدرسان دارای شرایط و مجوز تدریس بوده است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.