اشتغال و کارآفرینی از مهم ترین دغدغه های بانوان است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، الهه غیناقی صبح شنبه در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقایسه جایگاه زن در قبل و بعد از انقلاب نشان دهنده رشد و تعالی جایگاه زنان در جامعه است.

وی افزود: در همه فرمانداری کارگروه بانوان دهه فجر تشکیل شد و برنامه های متعددی را در شهرستان ها در قالب همایش، جشنواره، دیدار، بازدید، برنامه فرهنگی و ورزشی که حدود ۲۳۰ برنامه است اجرا می کنیم.

غیناقی گفت: نمایشگاه توانمندسازی بانوان که در زمینه اشتغال بانوان است در سراسر استان از ۹ تا ۲۳ بهمن در جنب تالار فخرالدین اجر امی شود.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، کارگاه نقش زنان در انقلاب، مسابقات ورزشی ویژه بانوان، جشن های انقلاب در همه شهرستان ها، نشست با ۴۰ بانوی سیاسی اجتماعی در حوزه علمیه، نشست با سمن ها، نشست با کارشنایان و مشاوران فرمانداران استان، غباروربی مزار شهدا، برگزاری کارگاه های متعدد در زمینه بانوان و کودکان از دیگر برنامه های ما در چله انقلاب است.

غیناقی بیان کرد: همایش، جشن، تقدیر و تجلیل، ۱۶۰ کارگاه، ۲۵۰ برنامه تجلیل و تقدیر، ۳۴۰ برنامه اطلاع رسانی، ۵۲۰ دیدار، ۱۶۵ بازدید، ۶۰ مورد انتشارات، ۴۹۰ مورد برنامه های متفرقه و در مجموع دو هزار و ۲۹۰ برنامه دیده شده است.

وی گفت: پیگیر بیمه قالی بافی هنرمندان استان هستیم و آسیب شناسی فعالیت های بانوان روستایی و برگزاری کلاس های آموزشی برای آن ها در دستور کار ما است.

غیناقی گفت: دغدغه اصلی بانوان اشتغال و فروش محصولات و تولیدات بانوان است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.