تور کیش محبوب‌ترین تور گردشگری داخلی

محمدحسن روحی در گفت‌وگو با «تاریخ‌ما»، عنوان کرد: اکنون استقبال از تورهای داخلی و به‌خصوص کیش بیشتر بوده زیرا پروازهای بیشتری برای آن وجود دارد، با توجه به مقاصد گردشگری موجود و خدمات هتل‌ها هزینه‌ها نیز به صرفه‌تر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: میزان استقبال از تورهای مختلف به‌صورت فصلی تغییر می‌کند، به عنوان مثال در فصل تابستان استقبال از تورهای شمال افزایش پیدا می‌کند و همچنین افزایش استقبال از تور کیش به علت وجود جشنواره‌های آن در فصل تابستان است، در فصل بهار و تعطیلات نوروز استقبال از اصفهان و در اردیبهشت ماه استقبال از شیراز افزایش پیدا می‌کند.

این فعال گردشگری اظهار کرد: میزان استقبال از تورهای خارجی نیز به‌صورت فصلی تغییر می‌کند، به عنوان مثال هم اکنون استقبال از دبی، مالزی و سنگاپور بیشتر بوده و در تابستان استقبال بیشتری از ترکیه می‌شود.

نوسانات ارز رونق بخش تورهای داخلی

یک فعال گردشگری در پاسخ به این سوال که هم اکنون استقبال مردم بیشتر از تورهای خارجی یا داخلی بیشتر است، بیان کرد: هم‌اکنون استقبال مردم بیشتر از تورهای داخلی بوده و با توجه به وضعیت کنونی، نوسانات ارز استقبال از تورهای خارجی بسیار کاهش یافته است.

امیر بختیاری در خصوص پر استقبال‌ترین تورهای داخلی، اظهار کرد: تورهایی از جمله تور کیش بیشتر از دیگر تورهای داخلی مورد استقبال قرار می‌گیرند، یکی از دلایل مورد استقبال قرار گرفتن بیشتر تور کیش مناسب بودن هزینه‌های این تور نسبت به تورهای خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: امکانات گردشگری خوبی در جزیره کیش وجود دارد که باعث می‌شود مردم استقبال خوبی از این سفر و تورهای آن داشته باشند؛ البته وضعیت آب و هوای این جزیره در فصل سرد سال نیز از دیگر عوامل جذابیت سفر به آن در فصل زمستان است.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.