اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، عبدالله نجفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۳ آبان ماه در سالن همایش برج اداره بندر بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: این آئین با سخنرانی مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و با حضور جمعی از مسئولان استان و فعالان رسانه‌ای استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد بستری برای هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات، تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه از اهداف جشنواره ابوذر است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اقتصاد مقاومتی را از موضوعات جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفـاع مـقدس، خدمات اجتماعی محرومیت‌زدایی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشـمن شــناسی از دیگر از موضوعات کشوری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

وی مصرف بهینه برق، سازگاری با کم‌آبی و اخلاق و حقوق شهروندی را از موضوعات استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ اثر در قالب تیتر، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، گرافیک، کاریکاتور، موشن گرافی، مستند و فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.