الهامی: سازمان لیگ بازی‌ها را همزمان برگزار کند/ محکوم به بردن هستیم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد:‌ هر دو تیم در شرایطی قرار دارند که این بازی برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. مس با اینکه سال اول حضورش در لیگ است تیم بسیار خوبی را مهیا کرده است. فوتبال کرمان رفته‌رفته دارد به یک قطب فوتبال تبدیل می‌شود. من بعد از ۱۳ سال به استان کرمان برگشته‌ام. خیلی خوشحال هستم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت است. هر دو تیم شناخت لازم را از هم دارند. مس نشان داده در زمین خودش تیم قابل احترام و منسجمی است. می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم و باید به کجا برسیم و خواسته ما چیست. این کار را برای  هر دو تیم سخت می‌کند. اعتقاد من این است بازی فردا پرتنش از نظر جسمانی و پرفشار است. هر دو تیم مخصوصا نساجی نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارند. برای ما این سه امتیاز خیلی مهم است. هواداران ما سختی‌های زیادی را در طول فصل کشیدند. مجبوریم که برای این سه امتیاز بجنگیم. هر تیمی که فردا تمرکز کافی داشته باشد می‌تواند سه امتیاز را بگیرد.

او اضافه کرد: شرایط نساجی مثل تمام تیم‌های ته جدولی است. به نظر خودم کیفیت فوتبال ما نسبت به دیگر تیم‌های ته جدول در حال بهتر شدن است. در چهار بازی گذشته تیم ما خیلی پیشرفت کرده است. کیفیت فوتبال ما خوب بوده است و روزبه‌روز بهتر شدیم. فکر می‌کنم فردا مردم بازی خوبی را تماشا کنند. 

الهامی درباره اینکه تیمش غایبان زیادی هم دارد بیان کرد: نساجی برای بازی فردا ۱۱ بازیکن هم داشته باشد باید برای بردن بازی کند. تعداد نفرات مهم نیست و فقط برای بردن باید بازی کنیم چون هیچ راه دیگری نداریم. این را می‌دانیم که تیم سخت و بابرنامه‌ای جلو ماست. این کار ما را سخت می‌کند. من فکر می‌کنم این بازی برای ما حتی سخت‌تر از بازی برابر پرسپولیس و سپاهان باشد چون فردا به برد محکوم هستیم. 

سرمربی نساجی ادامه داد: من نمی‌دانم چرا ما باید ساعت ۸:۴۵ دقیقه بازی کنیم و بقیه تیم‌ها ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه بازی کنند. تیم‌های سایپا و ماشین‌سازی که رقیبان ما هستند نیم ساعت دیرتر از ما بازی می‌کنند. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم فقط همه بازی‌ها را هم‌زمان برگزار کنند. الان وضعیت بازی‌های عقب افتاده هم تفاوت ایجاد می‌کند. مثلا اگر ذوب‌آهن اول با پرسپولیس و استقلال بازی می‌کرد بعد به مصاف گل‌گهر می‌رفت قطعا فشار بیشتری به آن‌ها وارد می‌شد. الان یک بازی با استقلال می‌کند و بعد با گل‌گهر بازی می‌کند. بعد از آن بازی عقب‌ افتاده با پرسپولیس را برگزار می‌کند. اگر اول جلو پرسپولیس بازی می‌کرد شاید مصدوم می‌دادند یا بازیکنان‌شان کارت زرد و قرمز می‌گرفتند. ما برابر پرسپولیس بازی کردیم و سه بازیکن‌مان برای بازی با سپاهان مصدوم شدند. می‌دانیم که دست سازمان لیگ هم بسته است ولی اگر بازی فردای ما با بازی استقلال و ذوب‌آهن همزمان می‌بود برای هیچ تیمی فرق نمی‌کرد. سازمان لیگ مقداری نسبت به ما کم‌لطفی کرده است. می‌دانیم کارشان سخت است ولی خواهشم این است که در ادامه راه تیم‌ها هم‌زمان بازی کنند. الان چهار هفته است که ما قبل از ذوب‌آهن، ماشین‌سازی و سایپا بازی می‌کنیم. این شرایط را برای ما سخت می‌کند. در روزهای آخر مسابقات، یک گل هم یک گل است. فصل قبل سایپا با تفاضل گل در لیگ ماند. خواهشم از سازمان لیگ این است که همه تیم‌ها را به یک شکل ببیند و تیمی از تصمیم سازمان لیگ ضرر نکند. 

الهامی در پایان گفت: مس رفسنجان نسبت به آن چیزی که همه انتظار داشتند فراتر بوده است. این به درایت مدیریت باشگاه برمی‌گردد چون روزهای اول کادر فنی این تیم تحت فشار بود اما مدیریت پشت کادر فنی ایستاد. به حق هم ایستاد چون کادر فنی جوان و کاربلدی دارد. این نشان می‌دهد مدیریت در فوتبال ما چقدر مهم است. مس در ادامه راهش علاوه بر بازی‌های باکیفیت نتیجه هم کسب کرد. 

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.