فوتسال بانوان؛ از ممانعت خراسان به ادامه بازی تا اخراج بارانی

در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، جمعه شب ملی حفاری در دیداری خانگی به مصاف تیم خراسان رضوی رفت. دیداری که علاوه بر شکست سنگین دختران حفاری با حاشیه های نیز همراه بود.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، ملی حفاری در این بازی خیلی زود و در دقیقه ۲ دروازه  اش باز شد و در ادامه نیز دو گل دیگر دریافت کرد تا شرایطش برای جبران گل های خورده، سخت تر شود. بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود که فهیمه زارعی در دقیقه ۲۰ برای حفاری گلزنی کرد، گلی که با اعتراض شدید فاطمه شریف سرمربی تیم هیات خراسان رضوی همراه بود. او معتقد بود که گل حفاری در دقایق قانونی به ثمر نرسیده و داور ۳۰ ثانیه اضافه گرفته است. شریف به همین دلیل تیم خود را بین دو نیمه بیرون کشاند و اعلام کرد که در نیمه دوم به میدان نمی روند. البته خراسانی ها در نهایت به بازی برگشتند.

در آن سوی میدان نیز مینا بارانی که کمتر پیش می آید به داوری اعتراض داشته باشد و معمولا مربی آرام در کنار زمین است، در نیمه دوم و پس از دریافت پنجمین گل تیمش، در صحنه ای به شدت به قضاوت داور اعتراض نشان داد و همین باعث شد که داور او را از کنار زمین اخراج شود.

برای این دیدار کوبل داوری نام آشنایی انتخاب نشده بود و شاید این نیز در اعتراضات سرمربیان دو تیم در طول بازی به نوع قضاوت داور، بی تاثیر نبود.

همچنین باوجود این که نادره دورودیان، دبیر کمیته زنان فدراسیون فوتبال و تنها عضو زن کمیته داوران فدراسیون در سالن حضور داشت، در پایان این بازی حاضر به پاسخ به سوالات خبرنگاران نشد، اما نکته مهم این است که باتوجه به این که او از نزدیک شاهد قضاوت کوبل داوری حفاری و خراسان بود، باید دید در پی اعتراضات دو تیم به نحوه داوری، واکنش فدراسیون چه خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.