۴۷ پروژه عمرانی دهه فجر در نوشهر افتتاح و کلنگزنی می شود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، عبدالصمد صفرنژاد صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر با اشاره به تشکیل ستاد چله انقلاب اسلامی و با محوریت امام جمعه در شهرستان اظهار داشت: علی رغم تحریم های اعمال شده، اقدامات خوبی برای توسعه در شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۴۵ پروژه در قالب های مختلف با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و این طرح ها برای ۵۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند.

وی با اشاره به آغاز اجرای دو پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال ایام دهه فجر ادامه داد: این طرح ها نیز برای ۱۰ نفر شغل ایجاد می کند.

صرفرنژاد کل اعتبار عمرانی سال جاری را ۴۷ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این اعتبار در قالب تملک دارایی استانی، سه درصد درآمد نفت، قانون متوازن، خسارات سیل و اعتبارات ملی توزیع و تقسیم شده است.

فرماندار نوشهر شمار پروژه های نیمه تمام را در دهه فجر سال ۹۶ حدود ۱۸۶ پروژه عنوان کرد و گفت: برخی از این پروژه ها مربوط به ۱۷ سال قبل بوده است و تعدادی از این طرح ها تاکنون تکمیل و بهره برداری شده است.

صفرنژاد، استادیوم شهدای نوشهر را از جمله پروژه های دهه فجر برشمرد و گفت: ساخت این استادیوم به پایان رسیده و عمده این پروژه در قالب سفر مقام معظم رهبری تکمیل و احداث شده و برای ساخت آن ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار نوشهر، ظرفیت استادیوم نوشهر را پنج هزار نفر بیان کرد و گفت: آبرسانی روستای آبندانک با ۵۷۰ میلیون تومان اعتبار، مخزن ۳۰۰ مترمکعبی ایستگاه پمپاژ، هتل سه ستاره، اقامتگاه بومگردی، اصلاح و بهینه سازی برق از جمله پروژه ها به شمار می رود.

وی احداث زیرگذر سی سنگان و موسی آباد، ساختمان اداری صنعت و معدن، دامداری گوساله پرواری کشک، آزمایشگاه خاک شناسی نوشهر، مرکز خدمات جامع سلامت کجور، بخش عفونی ایزوله منفی بیمارستان نوشهر از دیگر طرح های دهه فجر است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.