خیرین سلامت به حوزه بهداشت و درمان کردستان۳۴ میلیارد تومان کمک کردند

مهدی علی مسیمر امروز(۱۹ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۴۰۰ خیر نوع‌دوست نیک‌اندیش در حوزه سلامت با مجمع همکاری و مشارکت فعال داشته‌اند، اظهار کرد: خیرین نیکوکار منشاء خدمات ارزشمندی هستند و در فرهنگ‌سازی و نقش‌آفرینی در گسترش ارائه خدمات به بخش سلامت صحنه‌های بی‌نظیری را خلق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خیرین سلامت از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک کرده‌اند، افزود: از این مقدار مبلغ ۱۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان در راستای حمایت از کارکنان و بیماران مبتلا به کروناو ۱۹ میلیارد تومان جهت ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خرید دستگاه‌ها، تجهیزات و ملزومات پزشکی به دانشگاه اهدا کرده‌اند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت از ساخت و تکمیل ۱۱ پروژه عمرانی دانشگاه در قالب اهدای زمین، تأمین تجهیزات پزشکی و احداث بخش‌های ویژه بیمارستانی توسط خیرین سلامت استان خبر داد.

علی مسیمر با اشاره به احداث سه همراه‌ سرا پیش‌تر در بیمارستان توحید و بعثت سنندج، بیان کرد: احداث همراه‌سرای بیمارستان کوثر با ۶۰۰ مترمربع در دو طبقه از دیگر اقدامات این بزرگواران در این حوزه است.

وی با اشاره به اجرای پروژه مرکز دیالیز بیمارستان توحید با زیربنای اولیه ۸۰۰ مترمربع در فاز اول خاطرنشان کرد: بخش دیالیز بیمارستان سروآباد و احداث مرکز جامع خدمات سلامت در دزجقروهدر زمین اهدایی خیرین با زیربنای ۶۵۰ مترمربع همراه با ساختمان سرایداری در بیمارستان شهید بهشتی قروه از جمله طرح‌های پروژه‌ مذکور است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت، از اجرای پروژه ساختمان در حال ساخت آموزش مجازی دانشگاه و تکمیل فاز اول این پروژه به همت خیرین سلامت خبر داد و گفت: ساخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دیواندره و بیجار، پروژه بخش آی‌سی‌یو بیمارستان فجر مریوان، احداث پایگاه بهداشتی حسن آباد یاسوکند، اهدای وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی به بیمارستان بیجار و ساخت و تکمیل پروژه اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی قروه از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی حوزه خیرین است.

علی مسیمر خاطرنشان کرد: خیرین نوعدوست کردستانی مقداری تجهیزات آزمایشگاهی به ارزش ۲ میلیارد تومان به  بیمارستان امام حسین بیجار (ع) اهدا کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی جهت ترغیب خیرین بیشتر از طریق رسانه‌های گروهی و فضای اجتماعی می‌تواند بستر جذب نیکوکاران را فراهم کند، یادآور شد: خط ترویج مشارکت خیرین در حوزه سلامت در گروی بسترسازی رسانه‌ها است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.