حسینی: ۳ امتیاز حیاتی کسب کردیم/ نباید از خود بی‌خود شویم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، سید مجتبی حسینی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با استقلال که با پیروزی ۲ بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: من قبل از بازی هم گفته بودم که باتوجه به شرایط حساس بالا و پایین جدول، ما محکوم به پیروزی بودیم. ما با یک برنامه‌ریزی خوب وارد زمین شدیم و بازیکنان با دل و جان تمام دستورات ما را اجرا کردند. آن‌ها با وجود این که ما خیلی وقت بود بازی رسمی نداشتیم، توانستند نمایش خوبی داشته باشند. ما امروز کم‌ترین موقعیت گل را به تیم خوب استقلال دادیم. ما تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم در حملات خطرناک هستند. این سه امتیاز باتوجه به نتایج رخ داده در این هفته برای ما حیاتی بود.

او درباره داوری بازی گفت: مشکل خاصی وجود نداشت و تنها سوءتفاهمی بین من و آقای منصوری بود که موضوع خاصی نبود.

سرمربی ذوب آهن درباره شرایط تیمش برای بازی جام حذفی با استقلال بیان کرد: ما با پدیده و استقلال بیرون از خانه بازی کردیم و باید با گل‌گهر هم بیرون از خانه بازی کنیم. پس از آن دوباره باید به تهران برگردیم و با استقلال بازی بیرون از خانه انجام دهیم. من فکر نکنم هیچ جای دنیا دو تیم چهار بازی پشت سر هم خارج از خانه انجام دهد.

حسینی درباره سرنوشت ذوب آهن در لیگ امسال بیان کرد: ما نباید پس از این برد از خود بی‌خود شویم. ما باتوجه به نیروهایی که داریم سعی می‌کنیم بهترین بازی را از تیم‌مان بگیریم. باید بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.